Mazowieckie Zrzeszenie
Handlu Przemysłu
i Usług

Jesteśmy członkiem:

Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski

Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski.


Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.

Blachotrapez został Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski w lutym br., teraz umowa została przedłużona.

- Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – powiedział Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.


W ramach umowy Blachotrapez w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz logotypem drużyny. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo firma Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.


- Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- PZPN jest postrzegany jako wiarygodna, rozpoznawalna marka o dużym zasięgu, dlatego też jako firma chcemy być z nią utożsamiani. Pragniemy wspierać ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów. Ponadto jest w nas bardzo dużo emocji zbliżonych do tych, które pojawiają się w sporcie. Dlatego też w strategii marketingowej i na płaszczyźnie wizerunkowej chcemy wspierać instytucje, które łączą w sobie te wszystkie wartości – dodała Renata Skawska, współwłaścicielka firmy Blachotrapez.


Materiał firmowy z podpisania umowy jest dostępny pod linkiem:
https://youtu.be/C-QhiRDMoCc



Informacje o firmie:
Firma Blachotrapez powstała w 1995 roku, jednak jej początki sięgają lat 70-tych, kiedy to Jan Luberda wraz z żoną założyli firmę dekarską. Wykonując krycie dachów, montaż rynien i obróbek wykonywanych we własnym warsztacie firma nieustannie się rozwijała. Z czasem firma przekształciła się z dekarskiej w produkcyjno-handlową. Na początku lat 90-tych głównym obszarem działania firmy stał się hurtowy handel blachą i produkcja pokryć dachowych. W 1992 roku powstał pierwszy zakład produkcyjny w Ponicach. Rok później pierwsza placówka sprzedaży detalicznej w Sękocinie, a w 1995 w Krakowie. W związku z dużym popytem pod koniec lat 90-tych na pokrycia dachowe, Blachotrapez zbudował kolejny zakład produkcyjny w Rabce – Zabornia, rozpoczęła się szybka ekspansja na terenie Podhala. W tym roku producent wprowadził też alucynk – nowy rodzaj pokryć dachowych. Z końcem roku 2003 firma posiadała już 40 własnych placówek i otworzyła dział sprzedaży hurtowej. W latach 2004-2007 Blachotrapez osiągnął już na tyle silną pozycję na rynku krajowym, że rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Od 2007 roku produkty z oferty Blachotrapez można kupić w Czechach, Rumunii i na Słowacji oraz na Węgrzech. W 2007 roku zakład produkcyjny w Sękocinie przeszedł modernizację – powstała nowa hala produkcyjna, wyposażona w nowoczesne linie technologiczne. Na przełomie 2010/2011 roku nastąpiła konsolidacja zakładów produkcyjnych południowej Polski w jeden zakład produkcyjny w Rabce-Zaborni. Dziś Blachotrapez to trzy nowoczesne zakłady produkcyjne, własny tabor samochodowy (ok. 150 samochodów ciężarowych i dostawczych), największa w Polsce własna sieć sprzedaży detalicznej, ponad 130 placówek na terenie kraju, dwa biura handlowe obsługujące klientów hurtowych: Rabka-Zdrój i Warszawa-Sękocin, Blachotrapez s.r.o. na Słowacji z siedzibą Tvrdošine i 37 placówek handlowych: Blachotrapez s.r.l w Rumunii z siedzibą w Baia Mare i 10 placówek handlowych oraz Blachotrapez s.r.o. w Czechach z siedzibą Havlíčkův Brod i 2 placówki handlowe.
Więcej informacji: www.blachotrapez.eu